Splinter Cell Conviction

2010.05.30. 19:17

Én idáig nagyon messze álltam attól, hogy szeressem a Splinter Cell sorozatot, azt hiszem előszőr a Pandora Tomorrow-nak titulált részével játszottam, másodiknak a Double Agent-el Playstation 2-n, na az tetszett.

Aztán kijött ez, a Conviction és VÉGRE nem kellett hullacsendben  mászkálni, bár én lényegében úgy haladtam, például ha csináltam egy missziót, hiába voltam a végén, mert ha észrevettek már nyomtam is az ESC billentyűt és kezdtem is újra. :) A lényeg az, hogy nem vagyunk rákényszerítve a nagy KUSS-ra, csak 1-2 pályán. =)

Itt egy jóféle kis vallatás, ez a legelső a játékban, és nekem talán a kedvencem is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://drunkenmonkey.blog.hu/api/trackback/id/tr762042919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása